Produkt dnia
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  • Formularz zwrotu/reklamacji
    Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyny reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

  • Odesłanie produktu
    Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu lub faktury zakupu.

  • Wysyłka
    Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
    Sabat Consulting S.C.
    Piłsudskiego 14/4
    33-100 Tarnów


  • Rozpatrzenie reklamacji
    Rozpatrzenie reklamacji następuję do 14 dni od daty odebrania towaru przez nasz sklep. O wynikach reklamacji zostanie klient powiadomiony za pomocą poczty email lub telefonicznie.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Sabat Consulting S.C.
Piłsudskiego 14/4
33-100 Tarnów

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl